Jump on it, Jump on it, Jump on it

The Sugarhill Gang – Apache

om mindre än två timmar fyller jossa år.....äntligen blir lillen stor(större iaf) och får följa med oss stora barn ut på krogen. kul för henne, mindre kul för oss. höh skoja ba tokfia, grattis ba! imorn ska hon firas så det blir till att kirra present och sådär innan det är dags för partaj. blir nog kul dedär!

igår var jag och sara på katalin och kikade på the game och fyfaaan vilken upplevelse haha! vi kunde inte sluta skratta, så sjukt att han var där och människor var som galna. den skummaste kvällen på katalin som man har varit på kan jag ju säga. men riktigt kul! höll på att hamna på efterfest med the game i egen hög person men vi glömde ju såklart bort att gå till deras hotell och drog därför på en liten barrunda istället. o'connors och bullit, festade med ägarna så det var inte mycket pengar som spenderades, hur nöjd som helst! väl hemma i saras ungkarlslya lagade jag mat, inget skämt! jag lagade rååågod mat och ja är råååstolt över mig själv. varken jag eller sara är matförgiftade idag så jag klassar gårdagens insats som succé.

sara<3mustasch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0