måndag

idag har jag gjort ingenting. legat i min säng och funderat på att kliva upp men sedan kommit fram till att nej, varför ska jag det? jag har ju ingenting att gå upp till. lät deppigt men vafan. mamma lyckades dra upp mig runt 4 tiden iaf för att jag skulle med å hälsa på min lillebror. och nej, mamma har inte varit smyggravid med en okänd man utan hon har skaffat häst. så nu har jag träffat honom, min rival. dock var han söt så nu är jag inte lika bitter längre..

håller på och slänger ner allt jag äger, kläder osv, i en ikea trunk då jag ej orkar vika å ha mig. ska iväg till far min. har inte träffat gubben sen typ i somras(??) är de så längesen...shit. aja, ska ut dit nu och blir där hela veckan med undantag då jag ska iväg till andra städer i helgen och troligtvis kör en kväll i stan på onsdag, då jag ska på flurran å kika på petter. berättar mer om det senare.

imorgon ska jag bara vara hemma. får besök av företaget en stund på dagen då vi har massvis att göra med företaget såsom göra färdigt affärsplaner etc.

fick precis reda på att det blir sushi ikväll, trevligt! hörs sen fanzzzz, hejje!

Simian Mobile Disco – Audacity Of Huge
Duck Sauce – Barbra Streisand - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0