13/10

onsdag.

vad har julia gjort idag då?
hållt tal, sovit på naturkunskapen och kört lasergame. helt okej, vann med 500 poäng. jarå!
planen idag var att hooka med paulina men eftersom donnan ej svarar i sin telefjong så blir det lite svårt..

sitter i soffan och lyssnar på brother ali, ska göra lite té och kanske slå på en film eller något snart. jag skulle kunna somna på 3 röda om jag så försökte.
Brother Ali – Self Taught
Brother Ali – Truth Is

mamma är i stallet då hon skaffat ett nytt barn(häst) som hon gillar mycket mer än mig. tråkigt när det händer... eftersom jag är så oerhört trött på att vara ensam hemma nuförtiden så tycker jag att hon kan komma hem snart.

hmm, så... vad händer i helgen då kanske ni undrar?

jo men det ska jag tala om för er!
fredag - middag med klassen och sen norra t för att kika på utmaningen och kalasa på inez sista kväll i sverige.
lördag - jobba, än så länge de enda planerna jag har.
söndag - fika med paulina och johanna är det enda som står på schemat. borde väl plugga också.

fan så lökigt inlägg..
vem bryr sig egentligen ett skit om hur min dag har varit eller hur planerna för helgen ser ut?
kan någon snälla rädda mig? jag vägrar ha en lika tråkig dag som den jag hade i fredags, då höjdpunkten på hela kvällen var när mina dräggfulla vänner ringde för att fråga frågor som tex "julia vart har jaaag stäällt miin cyyykeel?" eller "miin nyckel ööppnaar intee döörreen?!"....

nej, dags för de 3 t:na, Té, Tofflor och Täcke. Hejpa!




Kommentarer
Postat av: Johanna Hansson

Gash vilken härlig bild! Fint det ser ut.. lite avis här i regnet! Hoppas du hade toppen! PUsssss

2010-10-14 @ 07:48:07
URL: http://johannablond.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0