crazy thursday

kvällen gick enligt planerna. eller gjorde den det? moneybrother va grymt och även howlin pelle var där och hängde med mig och sara, inga konstigheter. hö hö. efteråt blev det en sväng till o'connors där det var trubadur och glada skåningar, trevligt! när det var dags för hemgång så mellanlandade vi på nått litet ställe som körde salsakväll, sweet tänkte vi och drog in och körde några moves, inga konstigheter där heller. (rosa, orange, rosa, orange) kvällen slutade upp hemma i carlstens ungkarlslya där det lagades pestopasta och spelades supertramp. återigen, inga konstigheter. upp med tuppen och dirr till jensen för att plugga, och PANG! där kom konstigheterna. vad gör jag här? pluggar jag? varför? frågorna är många och ack så oklara..

langar next level beatz och tackar för mig. för stunden. hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0