HÖHÖ SKOJA.....

klart jag inte klippt mig, jag som inte gör något annat än att spara ut.. långt skare va!

så dansar vi till dansmusik igen och taggar inför johnossi för andra gången. denna gång skall jag dock knega och hjälpa bandet lite med elektroniken(höhö tekniska jullan) så ska va på plats redan vid 9-tiden. men så vad har vi för mål inför kvällen? få en av grabbarna i bandet att bjucka på en öl...? eller kanske få köra en duett med sångarn? (HAHA jag älskar att driva med mig själv..) eller rentav, "hej mamma, det här är min nya kille" och då menar jag såklart sångarn, den blonda versionen av markus krunegård. fan va fett det vore! aja, jag ska göra mitt bästa så olivia blir stolt över mig då jag vet att hon hejjar i smyg, varenda helg, att det ska bli min tur att kroka eller bli krokad.

tror kvällen kan bli riktigt bra. jag ska bli full, glad & uppraggad iaf. och nej pappa, jag skall ej gå hem med någon om den har motsatt könsorgan. dont worry.

hoppas er fredag blir fab höhöh, hejja!


Kommentarer
Postat av: Olivia Forsberg

jag gör inget annat än o håller mina tummar för dig skull. fick du till det eller? ehhehehhe

2010-10-30 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0