musikalisk standup

halihalå! har varit med om bland de sjukaste i mitt liv på länge. hur kul är inte emelie?!? vart så oerhört stolt över denna människa ikväll då hon och emma körde järnet och briljerade med sexig franska och pubertetsvisor. hur kul som helst. gör en skiva och jag köper den dirr!

kom hem till finaste lägenheten och är rånöjd i allmänhet. eller inte helt rånöjd men iaf tillräckligt, intalar jag mig iaf. äntligen sovmorgon imorn och efter jobb med företaget så äre dags för frissan för att ta hand om skatboet jag har på huvudet. hur bra som helst med andra ord, redo för torsdag YES!

ngn som vill flytta hem till mig förresten? har en säng(madrass) ledig och skulle uppskatta att slippa vara själv i vinter då min mor har hittat ett nytt barn(häst...ja, jag har blivit dissad för en häst..) att ansvara för. du får gärna laga mat och va bra/ ha varit bra i skolan och om du har lagen på din sida(20) så är inte det något problem, tvärtom! ser fram emot tusentals kommentarer i fältet nedan då jag verkligen tror att min lägenhet + mig på köpet står på "enorm efterfrågan-listan". självklart kör jag audition och hela kittet då jag bara bor med galna människor, blir bäst så.

nej nu ska jag göra det jag gör bäst, sova. hejpa alla fanzzz!

Kommentarer
Postat av: josephine

soft att inte jag passa in på något av dina önskemål....

2010-10-21 @ 19:49:55
Postat av: Anonym

Jag är ju rätt bra! / Johanna H

2010-10-21 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0