och helt plötsligt vart det tisdag.



har suttit och pluggat hela kvällen då jag har ett förjävla jobbigt naturkunskapsprov imorgon. nu är jag så trött så jag dör, så nu blire slaggen trots att jag ej känner mig helt klar. men när gör man det egentligen? ska upp tidigt och dra dit och plugga några timmar innan är tanken och jag hoppas verkligen jag tar mig i kragen och följer planen, annars vet jag inte.. efter denna kväll har jag kommit fram till det självklara återigen. jag föddes utan noll disciplin och suger pungjohan på att göra saker man borde. hur kunde de bli så fel? vart gick det snett? jag tror att jag aldrig kommer få reda på det och kommer istället leva i ovisshet i resten av mitt, ibland rådryga, liv.

men jag är inte alltid såhär bitter, så jag tänkte slänga upp lite schysst musiq såhär på kvällskvisten innan bitterbruden går och lägger sig. vi börjar med denna;
Johnnie Taylor – You're The Best Girl In The World
då jag så snällt fick den skickad till mig ikväll av kanske en av de bästa killarna i världen. hör ni vilket orginal detta är peeps? hoppas det.
Miike Snow – Animal - Punks Jump Up Remix
detta fick bli låt numero dos, då jag vart lite partajig tidigare ikväll och kände mer för att dricka vin och snacka skit med nån trevlig prick, än att plugga stamceller och gud vet vad.
Ted Gärdestad – Så mycket bättre
låt no.3 slängde elias upp på fejan och gjorde så att mina fötter vickade under köksbordet. efter ett tag började jag märka att jag läst om samma skittråkiga mening 50 ggr utan att ens veta innebörden av den.
Shotgun Crackers – Blood Tears and Dreams
Shotgun Crackers – Different City
Shotgun Crackers – Miss Conspiracy
Shotgun Crackers – Trevor
har jag gjort reklam för shotgun tidigare? INTE?! då borde ni verkligen klicka in på detta då dom så fint hittat hem till spotify. fina norrtäljepojkar det där. dock tycker jag att dom borde stå på större scener än på rimbos pizzeria...(har dom ens en scen där..?)
Die Antwoord – Enter The Ninja
hahahhahahahahahahahahahahahaha vad är detta? finns även en video som är värld att se. herregud... http://www.youtube.com/watch?v=4_pS46YRMIQ
för att avsluta denna kväll och blogginlägg får ni denna, ej lugna, godnattvisa. godnatt!
Lo-Fi-Fnk – The End



Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 09:39:30
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0