uppsala.

hemma igen ifrån världens bästa helg ute på ön/öarna! slutfesten var riktigt lyckad, då öturnérandet nådde en ny nivå och nya öar sådär mitt i natten. även fejan med gisslingö-gänget + italienare var fett! nu har jag dock ingen röst kvar utan bara världens jobbigaste förkylning. men men, vad gör man inte..
söndagen avslutades med världens bästa kräftskiva i tre olika städer med linnsan i norrtälje, hulda i sthlm och så jag då, här hemma i uppsala. kunde inte bli bättre!
Linn vann lätt finpriset!
Jag orkade inte riktigt vänta så det fick bli enkelt.
Hulda däremot, hon hann inte ens ta kort innan hon började äta!
Goda nyheter förresten! Enskär vann både gråtande pojken och fairplay bucklan(och fick även sin flagga tillbaka), kunde inte vart nöjdare! världens bästa människor har jag omkring mig, satan vilken tur jag har! hej på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0