9/2-11

Sitter och lyssnar på hjärtat(kanske jordens finaste playlist) och dricker chokladté. Tänker, för mycket, för ofta. Finns det en av och knapp för hjärnan? Om någon hittar den, var vänlig kontakta receptionen. En ung dam i sina bästa år håller på att gå sönder..

Borde plugga men insåg att jag har typ 3 timmars håltimme imorgon då jag hellre passar på att läsa i världens tråkigaste bok. Ikväll har jag istället gått och handlat, ätit grillad kyckling, sallad och keso(så underskattat), gråtit ikapp, i soffan med mamma, till den sorgligaste filmen någonsin och haft den sjukaste debatten i mitt huvud. Soft att nån håller låda iallafall när jag själv sitter tyst och stirrar. Även soft att jag låter som en patient på psyket. Och påtal om psyket, varför är jag inte där...?

Imorgon ska jag till farmor eftersom det inte blev något idag. Ska även träffa systrarna boman som sen drar iväg till sri lanka.

Fredag kan kanske bli veckans höjdpunkt. Då blir det till att käka middag med pappa, carina och syster och efter det bio. Jättemysigt. Denna helg blir lugn den med, har varken pengar eller ork till alkoholförtäring. Vill mest pyssla.

Förresten, vårt UF-företag har äntligen börjat komma igång på riktigt, så kika in på vår, fortfarande oklara, blogg vettja! Och när du ändå är där - passa på att beställa en av våra tishor. Trycket är nu nämligen färdigt och tishorna kommer bara finnas i begränsat antal så det är först till kvarn som gäller! Klicka här.

Gammal bild. Sådär överdrivet glad är jag inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0