fredag.

är trött, snuvig och naken. försöker få upp värmen med jordens största täcke men inte ens det verkar funka. om någon skulle trampa mig på tårna nu skulle de antagligen krossas som porslin som slängs i väggen(har ingen som helst erfarenhet av det). tönten, förlåt pappa, jesper är påväg till sandviken och ska spela en match som egentligen inte spelar någon roll alls för dom är ändå klara för slutspel!!!!!!!! hahah sinnessjukt hur löjligt glad jag var i onsdags. har blivit bandynörd(hur hände detta?????) kul ändå ju. kommer även ha världens skäggigaste pojkvän en tid framöver, vankas slutspelsskägg...
ikväll ska jag träffa paulina vad jag vet iallafall, är otaggad nu men försöker tagga till med hjälp av låten som herr kron så vänligt och lägligt skickat. får se om det hjälper.
jaha, vad mer? är ledig en vecka nu framöver. känns oerhört skönt och jag ska för det mesta bara ta det lugnt. dock blir det brännfest nästa fredag då shotgun spelar på teatern och det är dags för mig att pallra mig till norra(LÖN WOOP!!). dagen efter det är det även något dubstep/soundsystem(?) spektakel som jespers rastaman tipsat om. och på tal om det, vi ska få två nya tröjor! hur bra som helst! (de andra tappades bort på förra dubstepkvällen)
nej nu ska diska och äta ett äpple. inte samtidigt dock. vore nått va! äckligt..
vi hörs och ses alla besatta fanz! ha en fet fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0