onsdag.

sitter och lyssnar på empire of the sun och sjunger med i falsett. morgonrösten sviker men jag är inte bitter för det, för vet ni varför? JAG HAR NAMNSDAG IDAG!! oj, taggad brud kanske ni tänker nu.. men min namnsdag är inte vilken namnsdag som helst. nej för idag så ska jag och lilla mamma gå på kondis! när gick ni på kondis senast? juste! kondis kan vara det bästa som finns, speciellt med lilla mamma. haha får se om lilla pappa kommer ihåg min namnsdag...tveksamt... lilla pappas starka sida har nämligen aldrig varit namn. såklart kommer han ihåg vad jag heter men att det är min namnsdag idag, den 16 februari, tror jag att han ej lagt på minnet.
men vet du vad lilla pappa, det gör inget. du kan sätta in en hunka eller två så jag klarar mig tills nästa lön så är vi kvitt. höhöh skoja.....elller....haha jo men det gjorde jag. (JAG ÄR LUSPANK!!!!!)
hahhahahah jag och jesper såg sjukaste programmet igår. handlade om olika familjer och människor som gjorde saker under sommaren, så jääävla kul. ibland slutade man andas för en stund för det var så fruktansvärt pinsamt.
och på tal om att sluta andas, ikväll blir det bandy igen med familjen bergelin. hahha skön övergång jag gjorde där. familjen bergelin takes my breathe away haha, skoja nej men bandy är fan spännande har jag kommit fram till. så fort de är nära mål slutar jag andas och sen hoppar jag. antagligen ser det jävligt kul ut, men jag är ju jävligt kul också så det är väl därför...
och på tal om det, igår gjorde vi även en annan kul grej. eller jesper gjorde. han satt å gjorde sin egna juditune på comhem.se, hahahha kunde inte sluta skratta! lät så fruktansvärt roligt. tänkte lägga upp låten han juditunade åt mig men nu har den tydligen försvunnit, riktigt synd. råkul var det. (kyrkan!)
nej nu ska jag titta på något avsnitt av stylisterna(hahahahahahahahha) innan jag lämnar psyket för morsan istället. ha det bra alla fanz!
Empire Of The Sun – We Are The People
(man får bara sjunga med i falsett)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0