tisdag.

asså jag blir kär i mig själv, ser ni hur söta vi är eller???? å redan där håller jag hårt i kakan..
såå.. vad gör jag? dricker té, äter kakor och hjärtformad choklad från igår. jag och jesper var nämligen rebeller på alla <3 dag, för en gångs skull var vi nog inte dom töntigaste i världen. den romantiska middagen bestod utav hamburgare och cola och den romantiska filmen byttes ut av en läskig serie. sen behöver vi inte prata om att lägenheten var fylld av tulpaner när jag kom hem.... inga konstigheter, jag menar, när är lägenheten inte fylld utav tulpaner?
idag är det tisdag mina vänner, tiiiisdaaaag....(viskar för större effekt) så, vad ska ni hitta på? (leker storbloggare) själv ska man iväg på ett gympass och efter det blir det en trevlig brunch med vänninorna (julialjuger). nejdå, idag är det bara skola som står på schemat. tänkte ringa patmanizer också och kolla om hon är up for en fika, vore ju trevligt. (älska paranteser).
nej nu börjar det bli brådis! hahahhahhahaha fick upp en bild i huvudet av sanna bråding, varför?? aja kul bild iaf, önskar jag kunde lägga upp den...men den sitter ju fast i mitt huvud (tar skämtet för låångt....)...så jag kan ju inte....aah ni fattar...hehe
trött tjej, hej!
The Chemical Brothers – The Boxer

Kommentarer
Postat av: Marielle

söööt =)

2011-02-15 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0