älskling jag är hemma nu

nästan hemma som en hemmafru.
italien va fett! kanske berättar mer om det senare.. fast när jag tänker efter så antagligen inte. det får stanna där, lika bra de kanske hohojaja. kul vare iaf och dom två långsammast(eller snabbaste, beroende på hur man ser de) veckorna i mitt liv. är som sagt hemma igen och det känns skönt. om man bortser ifrån jobb, plugg och måsten men annars så!
befinner mig just nu hemma hos herr bergelin och ska väl kanske städa lite. har kikat OC hela morgonen då man har en jävla massa att ta igen nu när man är på hemmaplan igen.
aaaah på tal om de, jossa!! jag och jesper har hittat världens bästa sida!! eller hittat och hittat..sara tipsa om den och du vet väl säkerligen vilken sida det är också eftersom du ligger lite längre fram än oss i utvecklingen av blablalbalbalbalballa, till saken! vi har börjat kolla på säsong 3 av sons of anarchy!!!!!!! de är sant!! ja vet att du dör där hemma(hos mig?) just nu! aah vem ligger först nuråå?! ha ha ha! så nöjd...
hmm...vad mer...ingenting för tillfället...vad händer ikväll...hmm...
blir kvar här iaf eftersom lilla julafton a la länna tydligen styrs imorgon istället. nu är jag hungrig, nudlar? hejje!
tryck på bildjäveln om du vill att mitt ansikte fyller ut hela din dataskärm. (patti, jag vet att du kmr trycka! dags att sluta förneka sanningen...+ vi sågs visst innan jag åkte. hoho)

Kommentarer
Postat av: mams

meeeen hallå!!!! vadå SoA 3 ???!!!

det e helt förbjudet att tjuvstarta utan mej o jossa!!ja ni får kolla om här hemma helt klart...

pösss :)

2011-01-06 @ 19:58:39
Postat av: Anonym

menar du watch-series.com? already been there! nöjd tjej! jaaaaaaaaarråååååå

2011-01-06 @ 22:56:19
Postat av: Troyfride

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-04-13 @ 12:36:17
URL: http://troyfride.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0