är du en av tusen små?

hahahahhahah blir aldrig tråkigt!! jag vet precis vad jag kmr göra på studentmiddagen. alla tror julia ska hålla tal men icke! hon är en av tusen små...fan va fett!
så vad gör hon nurå? ingenting, halvsover fortfarande och har precis käkat frukost. försöker vakna med bra musik men de går sådääär, inge fel på musiken(såklart) utan mest på henne. för trött hela tiden. men duktig har hon varit på senaste tiden, jääävlar i min lilla låda!
snart dags för bussjäveln mot stan och lite skolan osv, ska försöka på tag på patman å dra en fika också, hör av dig!!
blir kvar på psyket ikväll också och kanske får vi sällskap inatt...hmm...adam knackar på dörrn med 10 pers redo för fest, skulle inte förvåna mig. äh tror de får vänta till helgen, ikväll ska vi se how to make it in america juuuu, ingen får störa!! haha vi somnade med datorn inatt, vårt lilla parn. synd att de inte va en liden hund....aja, nu vart det brått! tjoflöjt!
James Blake – Limit To Your Love
Albin Gromer – Så Månge Gånger
Bronski Beat – Smalltown Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0