godnatt alla mina små kycklingar



min kväll har bestått utav nudelsoppa och film. läst igenom affärsplanen till företaget och försökt mig på någon form av uppstyrning av tryck. det är inte lätt när det är svårt. är så sinnessjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. har haft monsterhuvudvärken i princip hela dagen och har väl egentligen bara velat ligga på psyket och kolla OC, gärna med sällskap. snubben är i edsbyn så ikväll får man sova själv. imorgon väntar filosofi förbjudet tidigt på morgonen, jobb med företag och förhoppningsvis en fika med patman. alltför längesen man såg den tösen nu! kvällen avslutas med den bästa tönten jag känner, även den tröttaste och mest pratglada (i sömnen)...

nu ska jag äntligen sova trots det att jag känt mig redo för det hela dagen. redan när jag vaknade imorse kände jag att det egentligen var värdare att bara ligga kvar. men icke! skulle promt upp och låsa dörren och fick absolut inte lägga mig igen, var bara att lyda.

godernatter alla katter!

oj, jag är så jävla cool insåg jag nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

kul att jag läste krycklingar först hahahaha

2011-01-22 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0