nöjd/trött

tja tja bloggen! idag har jag ätit en halv sallad och bild på den kommer såklart upp snart! måste kila till bobby, kändisfrisören, och fixa mina extensions innan premiären av den nya filmen "titta! en häst!". i know you love me bitches xoxo.






gud va kul om jag va seriös. kanske ska börja skriva sådär...skulle ni fortsätta läsa då alla faannzz? höhö, skojar bara, hela tiden. är råtrött efter en dag i skolan som var så sjukt ovärd så de finns inte. fast fick lite gjort iaf så nu ser det inte helt kört ut för min del. några grejer som ska fixas ba sen så är jag med i gamet igen!

sitter just nu med råmkt té och lyssnar på the xx. ska skriva klart ett repotage och fixa lite innan jag drar till jesper. känner mig duktig idag. längesen man hade den känslan.


The xx – Islands
The xx – Intro
The xx – Crystalised


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0