ny vecka.

jaha mina vänner, lägerå?
med mig är det helt okej tycker jag. har precis varit ute och gått i en timme, glidit runt i psykområdet och försökt rensat tankarna lite samtidigt som jag hållit tummarna att man inte träffar på en seriemördare. tråkigt när det händer.
köpte en (liten, söt hehe) jacka idag också. tyckte den såg härligt seglande ut och kunde inte sluta tänka på enskär, så de var bara å klippa till. har ett gäng vita veckor framför mig så jag tänkte passa på att lägga pengarna på något annat än alkohol. i helgen blire lugna pucks, så efterlängtat så det finns inte. inga direkta planer än men ska väl försöka träffa lite familj och få lite viktiga saker gjorda. blir fett!
nu är det dags för en dusch och ikväll ska jag tvinga tönten att pyssla  med mig. hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0