Lilla Sällskapet

Yo alla fanz! Lägerå? Jotack, här är de fint förutom att jag har ont i halsjäveln och har varit vaken sen 6 då snubben skulle upp. För varmt för att somna om.. Ligger och slö-kollar på vakna! med the voice fast utan ljud, värt. Ogillar josefine crafoord, jag anser henne som jävligt oskön (dagens åsikt #1). Dricker té i min för-tillfället-favorit-kopp och har äntligen fått äta fil och flingor som jag varit sugen på i snart en månad. Okeeeeeeeeej....
Idag ska jag nog gå ut i solen när klockan gått några varv till och sen ska Jespers snygga mamma Anneli firas på födelsedagen. Fin kväll med fin klänning.
Måste fixa Spotify Premium snart! Blir så jävla irriterad när tiden bara kommer och går och när vissa låtar inte går att lyssna på. Livet är hårt. Och på tal om Spotify, min inkorg har blivit rape'ad! Vart jag än tittar ser jag gangstah rap! Kan någon snäll själ skicka nå fina låtar så jag får lite variation?
Nej nu ska jag kika på termometern och se om man inte kan pallra sig ut lite tidigare kanske, vore ju soft. Tills vidare får ni ett sjukt snyggt bildspel på mig och hasse som jag vet att ni älskar. Hehehej!
Mor, Far, Carina, Jesper, eller någon annan snäll sate får gärna, väldigt gärna, köpa det tillhörande stora fatet som har exakt samma mönster som koppen ovan (Indiska). Antingen eftersom jag precis tagit studenten, eller hade namnsdag för inte så längesen(16 feb), eller som för tidig födelsedagspresent, julklapp kanske? Eller helt enkelt bara som ett tack för att jag finns.

Kommentarer
Postat av: Mams

Sköna bilder, dotter<3

jo å jag önskar mig....en top, lite fina småsaker fr indiska, skor, eller bara en glass på stan med dig i solen!!!! puuusss

2011-06-12 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0