all I know I learned from google.

tjeeeeenare mannen! det är sooool sol sol ute, så fint. allt bara glittrar och att blåsa såpbubblor har blivit mitt nya toppen intresse! jag ser ut som en sjöman och tänker inte ha på mig någon jacka idag, så det så. någon gång i mitt fjolliga lilla liv skulle jag vilja ligga på en råstor grön äng och sen ska det dyka upp en jättekul orkester å sedan från ingenstans kommer alla nära å kära å så blir det en stor jävla folkfest av det hela. hur fett vore inte det? en grill kan få va med också för nu vart jag sugen på kött. och påtal om kött, åt korv igår(med massaaa rostad lök) å fyhelvete va gott det är!!!! så underskattat. tänkte köra korvdieten inför studenten. HAHAH jisses vad jag är dålig på att träna inför den där jävla dagen, jag kmr va så sinnessjukt full och glad ändå ju så jag kmr nog inte tänka på hur kroppen min ser ut. men de är bara vad jag tror, vad vet jag. mat mat in my heart wooohoo så att säga..... idag fyller midjem år, blir väl nån öl eller två med resten ikväll. sugen på corona. mmmmm
fick syrrans gamla LP spelare igår också så hela morgonen har bestått utav fleetwood mac LIVE!! så fett! ganska nöjd med livet nu hörrni!

Kommentarer
Postat av: Josephine

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORV! <3<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<33 Jag har skrivit en låt om korv, den är dock inte så uppskattade här på andra chansen...

2011-03-23 @ 11:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0