torsdag.

Sitter och kikar på svensk maffia och snart är det dags för Debatt! Bra torsdagsTV! Mannen är ute på ståhej med bandylaget och fyllesmsar med jämna mellanrum haha! Mysigt att bli väckt utav ett sött litet fyllo inatt.. Imorgon är det dags för maskerad i Norra-T och jag funderar på att damma av Darth Vader dräkten, alltid ett säkert kort. Kan vara Emelies bästa köp någonsin tror jag.Och på tal om den pinglan, var på inflyttnings/20års - fest hos henne och maken igår, bjöds på gifflar och vin och avslutades med att mor och Jesper körde duett till denna i bilen på vägen hem. Saknar för övrigt Pappa och Carina och tycker att dom kan komma hem snart så jag och Patman kan åka och hälsa på. Nej nu skall jag fylla på tékoppen och invänta Debatt som börjar om cirkus en kvart. Ja ni hör ju, börjar bli gammal som gatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0