För dig Aaron.

Helgen har varit bra, fin och oerhört jobbig. Fredagen bjöd på modevisning som paulina och astrid ordnat på Lingon, fruktansvärt bra jobbat tjejer! kände mig lite småstolt faktiskt :) hem efter lite drinkar och somnade fint och gott för att sedan stiga upp jobbigttidigt för att åka och knega. och det är nu det jobbiga av helgen börjar...styr sedan skutan mot norrtälje där det varit gråt, minnen, och skratt med mina fina fina vänner. På lördagen hängde vi alla bara, kollade fotbollen och gick ut en sväng. allt kändes så konstigt, som om hela norrtälje var avstängt. vi skålade för Aaron med whiskyn han skulle få från matte på sin 23års dag och lyssnade på hans favoritlåt och lufttrummade precis så som han gör. På söndagen mös vi bara och åkte sedan in till sthlm där minnesstunden skulle hållas, så mycket människor var där för dig Aaron. över förväntan och bara det gör en ju gråtfärdig. efter tusen kramar och tusen tårar åkte jag iaf hem till uppsala igen, möttes av världens bästa mamma som skjutsade hem mig till världens bästa pojkvän som överraskade med presenter och fina ord. Ni är dom värdefullaste jag har och det har man verkligen insett efter den här tragedin, jag älskar er alla.
Den här är för dig Aaron.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Förstår att det varit en jobbig helg.

Men det är skönt att man har fina vänner och nära och kära i svåra stunder.

Man ska leva varje dag som om det vore den sista,för man vet aldrig vad som hända skall.

Du är en underbar tjej,så var rädd om dig.

Puss och kram så ses vi på onsdag

2011-05-30 @ 12:47:05
Postat av: Mams

Älskar dig, hjärtat!

Livet är alltför hårt ibland....då är det skönt att det finns fina människor omkring en. Det är nog viktigt att ni NTisar stödjer varann nu. O vi andra finns här!!! puss mams

2011-05-30 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0