blev lite mycke där tror jag

jomen precis.. så jag tog en dag ledigt. a day off så att säga. gick upp satanstidigt och råplugga hela dagen. ganska bra må jag säga. men ah, skolk blire ju såklart men vafan.. a man gotta do what a man gotta do. blir hemma imorn igen, har mailat min lärare och sagt att "jag är inte sjuk och jag tar inte ledigt, utan jag skolkar vilket jag är mycket medveten om. ses på onsdag!". pappa ska hjälpa mig lite imorn också så jag hoppas jag kommer ifatt lite..

har varit i sthlm idag med pappa, carina och karlssons. mycket roligt var det. vi va på fredrik lindströms show, och det ända negatvia va att ja höll på att somna (ligger efter med sömn) och att min rumpa är helt platt efter dom där jävla stolarna. i 2 timmar satt jag, 2 timmar..rakt upp och ner. jag linn och niklas betedde oss i princip på samma sätt under dessa två timmar. små blunda lite, åt godis, små blunda lite, vred på oss, små blunda lite, drack vatten. ah ni fattar. men kul vare iaf!

nej nu ska jag sova. sova som en stock. gnatt




bild på dunder-erik och susanbusan åker upp någon annan gång. här är 50% av karlssons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0