bohemians won the series and the little guy joined the band

rubriken är alltså namnet på napoleons (totos förra band) nyasläppta skiva. finna alltså nu ute på spotify och har spelats flitigt under söndagen. klockan är nu så mycket som 3 och därför är det tekniskt sett inte söndag längre utan måndag, även kallad - sista dagen på lovet. känns inte helt okej måste jag säga. söndagen har iaf gått ut på att bara kolla på mina älskade serier faktiskt. kändes som jag sovit bort hela dagen när jag vaknade kl 3 så jag tyckte det var lika bra att inte göra nånting. nu kan jag däremot inte sova, så utvilad som jag är. känns inte heller helt okej faktiskt. jag vill sova. jag är trött. men det går inte.

jag längtar till sommarn. helt sjukt mycket till och med. är jätte trött på all snö och att man typ dör när man går utanför dörren pga att det är så kallt. inte alls min grej. vad hände med att typ den globala uppvärmingen (eller vad vare?) skulle göra så att det skulle bli typ varmare och varmare? jag känner då inte av det iaf.

sitter och kollar gamla bilder och mindre gamla bilder eftersom patti har bett mig styra ett oldschool album på fejan. hade egentligen planerat att göra det idag men jag citerar paulina - "sveriges lataste människa" har inte orkat. så så vare med det. men imorgon kommer det förhoppningsvis upp! finns så många guldkorn i mina arkiv så ni ska bara veta. vet dock inte om patti kanske kommer ångra att hon faktiskt bad mig, man vet aldrig vilka bilder som man kommer taggas i. förutom jag själv såklart. I got the power!

nej nu ska jag försöka sova då klockan är kvart över 3. har tagit mig för långt tid att skriva detta eftersom jag har en tendens att stanna upp mitt i allting och göra något annat. sååååååå nu ska jag glida och slänger till sist upp en bild på mig och niklas från förra sommarn tror jag att det var. den gör så att sommarn inte känns allt för långt bort. plus att killen har nyligen skaffat lägenhet, good job man! drar antagligen dit nästa helg och checkar läget, godkänner. nu babblar jag för mycket igen. så. nu räcker det med mig som linkan skulle sagt. tjo!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0