music takes you back were you belong

och här sitter man. på golvet. i en hög med kläder. igen. har försökt städa i nu ca. 2 timmar och har inte ens hunnit halvvägs. jag hatar att städa. det är inte min grej har jag kommit på. har ingen lust alls..hur mkt kostar en städerska? jag om någon borde väl i och för sig veta (för alla ni nya och obefintliga läsare - jag städar min padres jobb) och på tal om det, jag har en storstäd som väntar..kul! jag hatar att städa. och det har börjat en film nu som jag vill se.. men får jag se den? nej.."inte förns man ser golvet"  mm just så sa hon. diktatorn. även kallad mamma. men ah det måste bli gjort så snart ska jag verkligen göra det. ta mig i kragen. kanske skriver ett inlägg om de sen, om hur jag tar mig i kragen. nej såklart jag inte gör. städa var det ja.

iaf, imorn kommer min kära kusin gabbi från göteborg. hon tar även med sig en kompis och dom ska bo här några dagar. kommer bli nice, har inte träffat henne på länge.

idag har jag lagat köttbullar med min fina farmor. shit vad jag måste fortsätta med det. helt sjukt bra. tänk när jag flyttar hemifrån, bara dra dit, laga farmors köttbullar och både fylla hennes och min frys. så bra. och så gott. nu kan jag ju i och för sig laga dem själv men det blir inte samma sak om inte farmor är med, det blir inte på riktigt. aja, bra framtidsplan har jag iaf, och det är nice.

nej nu ska jag fortsätta med vad jag nu gör.. ja städa..och slänger såklart upp en bild på mig själv, ego som jag är(läs: snygg som jag är) så ni får se hur jag ser ut här och nu. för det vill ni va, klart ni vill. måste sluta skriva nu...he...j...d..å......usch ja orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0