Just remember to fall in love, there’s nothing else

The Chemical Brothers – Swoon (Radio Edit)

idag har jag mest tagit det hur lugnt som helst. planen var en liten loppisturné med min kära mor men eftersom jag missade alarmet som jag ställt kl 10 och vaknade därför kl 3 istället så sket det sig ganska grovt. har fått middag hos bomans och tagit mig ett glas vin med pat, drean och brasi. nu är jag hemma och ska försöka sova trots min kolossalt skeva dygnsrytm. imorgon bitti bär det av till frissan, närmare bestämt kl 9 har jag en tid. skön sovmorgon... sen drar jag med tåget till vår huvudstad för att hänga med anna innan hon börjar jobba. då byter jag till adam istället som jag inte har träffat på år och dar. lite senare på kvällen drar jag nog till kungsholmen där anna knegar. där har jag bestämt dejt med lillebror jompa (inte min lillebror, annas). sen vad som händer därefter är ännu oklart, sover gör jag hos anna iaf och jag kmr hem igen på fredag. hörs då mina vänner, hörs då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0