name the pet

har varit och fikat med patman, drean, midjo och även manne ett litet tag. sitter nu hemma hos syster som filar naglarna. vi pratar om hur stolt hon är som har gjort två egna spellistor på spotify. dricker té gör vi också.. såklart. jag hittade inga nya tekoppar idag, så det blir ny jakt imorn haha.. imorn är det dessutom tillbaks till verkligheten och jag undrar hur jag ska klara av detta nu när jag vänt mitt dygn upp och ned? det återstår att se. om det snöar imorn då tänker jag inte lämna min säng. det är en sak som är säker.. får se om syster hade tänkt att bjuda på middag annars kilar jag nog hem snart. cilla vila i frid, vi kanske ses i vårt nästa liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0