fest hos farmor arne











bilderna är tagna av clara, jag tackar för lånet! helgen var utomordentligt trevlig och lördagskvällen började med att vi grillade hemma hos farmor arne. runt 10 snåret drog linn på sig sjöstövlarna och vi begav oss mot fejan där festen fortsatte. mkt dans vart de och det var väl tur att vi dök upp så inte stockholmarnas sittdans skulle ta över stället. kvällen slutade uppe hos farmor arne igen där vi åt upp resterna från grillkalaset och det smakade, tro det eller ej, mycket godare då än innan..undrar varför det jämt är så...hehe. idag har vi bara fnissat och vart konstiga, sådär som man är på söndagar. anlände till mor min vid 8 tiden och har inte gjort ngt vettigt förutom att dricka té. min hals är nu frisk och det beror såklart på att jag inte tog det lugnt i helgen. fest löser allt. jag har fått det bekräftat för många ggr för att tro motsatsen. justja! clara och jag har lagt till ännu ett projekt till på vår to-do-list. rigga upp massa jävla kameror i farmor arnes hus, filma allt ALLT vi gör en vanlig helg med folket, klippa ihop men såklart inte klippa bort ngt, och sen äre klart! BIG BROTHER - FARMOR ARNE EDITION. vi har många bollar i luften nu så man frågar sig nästan hur vi skall hinna med allt? men de är lugnt, knäcker en koff ba så löser sig allt. när jag orkar tänka och sammanfatta alla planer som finns inför sommaren då åker den listan självklart upp här. tills vidare får ni vara nyfikna mina vänner, lika bra de. nej nu ska jag nog börja tänka på refrängen tror jag.. göra lite mer té å kolla på nån serie. mysigt värre. vi hörs när vi ses och vi ses när vi hörs. ah bra vi säger så, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0