och så vart det onsdag.

och vad gjorde jag i tisdags? inte mycket du. tog det lugnt hemma, hookade med både fröken garcia & the bomans. bjöd in mig själv på middag hos dom sistnämnda också, inga konstigheter. blir ju så när man inte kan laga mat och ens mamma har lämnat en åt ensamheten och svälten.... satt sedan i telefon sjuukt länge å pratade med emo't tobias om hur mycket livet suger, och jag vart ju inte direkt mindre bitter när vi kom fram till att jag missat die antwoord 2 ggr när jag kunde ha sett dom..., både när dom spelade på roskilde OCH way out west. kul jul. hade ju kunnat va fett.. men nä.

nu ligger jag och lyssnar på Everything Everything – MY KZ, UR BF och pratar med clara som styrt upp, kanske världens bästa, event. Wife-beater wednesday! detta äger rum imorgon(tekniskt sätt idag) såklart, då det är på onsdagar det gäller! detta går alltså ut på att vi ska dricka öl och fira att det är mitt i veckan och alltså bara hälften kvar innan helg. än så länge äre ba stefan som har nappat på den idén men det ska det snart bli ändring på mina vänner.....hoppas jag.

clara håller på och skriver en låt om mig för övrigt. julias egna kontaktannons. hon har ju ett band den där damen. kuttra 7, sörens änglar eller varför inte gummilasses konfektyrer? ni hör ju själva, dom gör succé! detta snuskiga band ska iaf köra järnet på lucia då jag såklart ska delta. man får ju inte missa sin kontaktannons när den körs live, tänk så många ragg jag kommer få efter detta! jag ser fram emot det med spänning. nu är de för övrigt två st som skrivit låtar om mig, jag gillart! men en liten fråga adam...när får jag höra den? blire premiär den 6e eller, då det är dags för tårta, keso och mjölkstuvade makaroner?

imorgon och torsdag är jag ledig och beger mig därför till norra, skola fredag och kanske även norra då. vi får se. lördagen blire iaf uppsala då det vankas maskerad. vad ska man klä ut sig till...? förslag någon? nej juste, mina läsare kommenterar ju inte..tråkmånsar.. funderar iaf på något fett, vore kul! dock ingen chipspåse, grädde eller hamburgare utan jag tänkte mer åt de coola hållet. dock vore de ju fett att va en McTasty....

nästa vecka är jag helt ledig och tänkte flytta ut till min far och även försöka hinna med lite sthlmsbesök. planer planer planer. snart kmr perioden då jag stänger av min mobil igen. känner att det börjar bli dags snart...

nu ska jag blunda länge tänkte jag. hörs säkert imorn! hejje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0