.

Är ensam och ligger och läser igenom gamla konversationer mellan dig och mig. Jag kan inte sluta tänka på dig älskade vän och jag förstår knappt hur jag ska klara av att sjunga på fredag. Det fina och det bästa är att vi gör det tillsammans, det hemska och ofattbara är att vi gör det utan dig, för dig, för att det är dig vi sörjer. Jag gör vad som helst för att du ska komma tillbaka, vad som helst. Du ska veta att vi alla älskar och saknar dig något fruktansvärt. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan. Kära Aaron

Laleh – Snö

När staden snöat över, och gården blivit vit
Då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit
När allt snöat över, och gården blivit kall
Då vet du att jag drömmer
För det är snö, det är som moln överallt

Då vet du att jag finns, att jag finns kvar hos dig
Trots att jag alltid springer, är jag där du hör mig
Om du inte hör mig, om du inte gör
Så ska jag sjunga för dig, precis så du hör

Jag, jag älskar dig
Så högt så du hör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0