mycket text och liten verkstad!

hej alla mammor som läser min blogg!!!! hehe, vet typ bara morsor som läser den, resten av folket är lite oklart känner jag. och det är ingen idé att jag ber er skriva vilka ni är i kommentarsfältet för det är det aldrig någon som gör ändå. då ser det bara ut som att man är fruktansvärt mobbad + att man tror att man själv är storbloggarn a la kissie som kan avsluta varje inlägg med fraser som "vad gör ni idag alla fans?" eller "vad vill ni att jag ska skriva om? för det är ni som får mig fortsätta" hahahha skulle aldrig funka.

nog om det.

har en sån bedrövlig huvudvärk som har hållt i sig så sinnessjukt många dagar nu. börjar bli lite less. vill ha mjölk hemma så jag kan dricka té!! inge té utan mjölk. orkar. inte. röra. mig. klockan 7 ska jag dock göra det. ska ta mig ända ner för den mesiga backen om man ens kan kalla det för de? en mindre sluttning kanske. de lutar iaf!!!!! ner till sara. vi ska dricka té(hoppas hon har mjölk) å snacka skit.

försöker planera i mitt lilla huvud!!! går säkert bra men jag har så svårt att förstå hur jag ska hinna med allt jag vill göra. blir norrtälje i helgen som kmr iaf. veckan efter det blire nog åre en sväng och sen hem igen för att jobba med event i sthlm några dar. fram å tillbaka. jag är så bra på att resa! borde göra det mer mer mer. vill ju till jeppe också. men då vore de ju soft om han var hemma... annars känns de lite värdo, som man sa när man va liten.

idag blir det sara, imorn johanna, onsdag blire öl med gamla klassen och någonstans här vill jag klämma in pat som jag aldrig kan få för mycket av. ordnar sig nog.

lyssnar på bon iver och jonas alaska å äter ostbågar till frukost. vill köpa nya plattor. ska nog ta mig ner till LPaffärn innan jag drar till sara. vore perfekt med lite nytt i lådan, så att säga.

hej hej hemskt mycket hej!

Bon Iver – re:stacks
Jonas Alaska – In The Backseat
Jonas Alaska – Tonight

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :) Jag ska jobba som servitris på Beefalo Steak and sushi! dom söker nog mer servitriser om du är intresserad.

2011-10-03 @ 14:19:40
Postat av: Mams

hehehe jag e en trogen läsare =)

2011-10-03 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0