tisdag.

vart varken tandläkarbesök eller lunch med johanna idag. trodde jag skulle svimma imorse så det har fått bli lugnt hela dagen. ligger å lyssnar på danger å annat bra, funderar på att äta nått kanske...blablabla imorn blire lunch med johanna då man drog bangen idag å kvällen bjuder på öl med gamla klassen. fint å se dom igen!

Danger – 11h30
Danger – 4h30
Danger – 14h54
Danger – 3h16

okej... igår vare 38 peeps här igår, kom igen nuråååå vilka är ni?!?!?!?

äh slänger upp en bild på min trevliga farsa istället! hade gott folk!






Kommentarer
Postat av: ollie

jag är såklart här! alltid!! HÄNGER ALDRIG NÅGON ANNANSTANS!



och sen..hello there mr urban! (hälsa bara, SLÅ MIG INTE!!!)

2011-10-04 @ 20:04:31
Postat av: Sala

folk från ett annat land, på riktigt nu! julia goes international, kan du skriva på engelska också elr?

2011-10-05 @ 13:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0