torsdag.

sitter hemma hos mor, i soffan, själv, å lyssnar på ane bruns nya album som är så fint så! blir alldeles lugn i hela kroppen! slog precis i tån!!!!! gjorde så bedrövligt ont så jag svor högt å slog i bordet så all sås på tallriken flög iväg. ååh hatar när det händer...

iaf, vad gör jag? vad gör ni?
jag ska fixa å trixa i mitt rum. har suttit å lagt in nummer i nya telefonen hela dagen, tittat på dålig tv och ätit i omgångar. funderar på om jag ska möblera om tills de att mor kommer hem, då skulle hon bli glad! antagligen kommer jag börja men sluta ungefär mitt i då det ser ut som kaos. då kanske hon inte blir lika glad... aja, vi får se vad som sker.. är ju faktiskt lite skadad nu så nu kan man ju vila utan dåligt samvete.

oh nu ska jag lista saker jag ser fram emot så jag blir glad!
ingen ordning!
- fira farmor som fyller 92 barre! jävla kvinna dedär!
- träffa alla mina underbara i norra och kalasa till åskfödd på stefans nya klubb, bourbon St!!
- träffa bra vänner nästa vecka å göra nytta å komma på nya saker!
- sthlm med mor, äntligen köpa den nya fina LPspelarn så den gamla kan kastas!
- åka till åre nästa helgggggg!!! träffa den tredje systern, kommer blir så bra!
- första gången jesper kommer hem så jag får pussas å kramas!
- när jag är rik!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anneli

vilket långt inlägg! Kul att läsa.

Saknar dig vi hörs snart. Kram

2011-09-16 @ 17:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0