pätti!

igår drömde ja att jag och mamma satt på paulinas på nyårsafton, cirka 7 tiden.. ni gled in där och fick en chock och sen stanna vi en vecka där med er! hur fet dröm va inte de då? saknar dig knubbis och jag hoppas kvällen blir grym!!



har inte alls varit taggad till nyår känner jag. har inte ens haft koll på vad det varit för datum.. men nu börjar ja faktiskt se fram emot kvällen, jag tror det kommer bli kul! har fortfarande ingen mobil och jag tycker det känns jävligt skönt faktiskt, det är ändå ingen som kommer fram på nyår..

aja nu kör vi, får se hur 2010 blir.. det kan väl bara bli bättre? vi hoppas på de.

hade bra fjollor och ta de lugnt med alkoholen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0