psalm 2005



tjo!
idag har jag kört lasergame för första gången. grymt kul får jag lov att säga, det ska göras om! i början va jag världens pussy men sen vart jag fan cool..synd att det tog slut så fort (20 min). dock var det ngt fel på min pistol (eller?), för filip lyckades träffa mig 18 ggr. jag blev mer träffad än vad jag träffa andra, och på lappen man fick efteråt med resultat stod det: "oh well, someone has to die". kändes ju helt okej, hahhaha sämst. men hey, de va första gången.

idag fyller min syster år också, så efter lasergame bar det av hem till henne där jag har varit nu hela kvällen. imorgon börjar jag 8, då är det luciatåg som lärarna bjussar på. kan bli intressant haha! ska försöka träffa patti också, har inte träffat henne på hela veckan typ.. sen är det middag här hemma med laaksos.

nu är ja så jävla trött och ska väl för engångsskull försöka ta en tidigt kväll.. sen om jag lyckas får vi se, men man kan ju alltid hoppas.

för att  alla ni som inte förstår rubriken inte ska tro att jag gått och blivit überkristen helt plöstligt, så slänger jag upp låten till er med spotify.
Fibes, Oh Fibes! – Psalm 2005

sov gott nu allihop (speciellt jocke tamp), hadä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0