29 september

börjar 10 över 2 idag och hade världen sovmorgon! trodde jag ja.. såklart så kom jag på, i sista minuten som vanligt, att jag idag ska lämna in artikeln på svenskan. har julia gjort den? nej. så duktig som hon är gick hon upp kl. 08.00..fast där ljög jag..jag snoozade till 9. iallafall! har sedan dess suttit och sökt och sökt och sökt fakta till den här djävulska artikeln.. skrev klart den nyss, läste igenom den och det gick precis upp för mig att den sög. den sög riktigt rejält och det lär ju suga ännu mer när vi idag, om jag inte fattat det hela fel, ska presentera vår artikel och typ prata om hur vi kom fram till det vi skrivit. det kanske låter lätt, men faktum är att jag har ingen som helst aning om hur jag kom fram till det som nu står på pappret, om det ens finns någonting som styrker ett ord av det jag påstått. så på frågan "hur har du kommit fram till det här?" som min lärare så snällt kommer ställa till mig efter att jag så smidigt som möjligt försökt undvika just att behöva berätta det, ja..då kmr jag svara helt ärligt. jag har inte en jävla aning. sådärja, då va man körd. men är jag bitter? nej, inte än iaf.

ska försöka hooka med min vän patti efter skolan också men fnasket har ju ingen mobil så hur man får tag på henne får nog ödet bestämma. nej, nu är ja trött på allt som heter dataskärmar och tangentbord. so long fuckers!


hahahhah, patti provade att göra den här skiten på mig.. och det roliga och mest läskiga är att jag ser exakt ut som min mamma. vi har en bild från när hon va ung hemma, den ser typ ut såhär. så jävla het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0