1 april

idag får man luras.

sist jag blev lurad bigtime, var när min mamma lurade mig att markoolio hade ringt och sagt att jag vunnit en tävling (jag var liten). när det kom fram att det var rent påhitt så började jag storgrina. jag har fortfarande inte förlåtit min mamma för det här. kommer jag någonsin glömma? den här dagen är alltså ingen rolig dag. den påminner mig bara, gång på gång, om hur hemskt det var. dock är markoolio på min sida i det här. vi har träffat honom efter detta, då min mamma faktiskt berättar historien, i hopp om att han ska tycka det är kul. det ända han svarar är "du är en hemsk mamma". men då blev jag faktiskt lite lack, min mamma är inte hemsk. hon har bara jäävligt dålig humor. iaf, jag har väl gått vidare någorlunda och både jag och markoolio har kommit överens om att det är bäst att bara glömma händelsen. så idag är det inte 1 april för mig. mer torsdag.. så försök inte lura mig gosse!

vem vet, idag kanske är dagen då jag ger igen?

Kommentarer
Postat av: Mams

Sorry love...jag fick oxå men för livet av det där :)

Å andra sidan hur kul va en målarlåda?? Love U

2010-04-01 @ 18:08:23
Postat av: Mams

Sorry love...jag fick oxå men för livet av det där :)

Å andra sidan hur kul va en målarlåda?? Love U

2010-04-01 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0