sociala klubben

sitter hemma hos emelie och jossa. emelie sover och jossa sitter vid en annan dator, precis bredvid mig. vi pratar inte. vi har inte sagt ett ord till varandra på jag vet inte hur länge? känns som vi lanar...vilket vi såklart inte gör. har jobbat innan och hamnade här på vägen hem, kändes så långt att gå hem till mig så jag kikade in på en kopp té. sen fastnade jag här.. men ska väl kanske börja röra mig hemmåt snart, eller nått.

vaknade vid typ 2 idag, blev väckt. kändes som jag skulle kunna sova hela dagen. somnade dock vid halv 6, jag var så jävla pigg och funtade på att dygna tills jag tillslut tvingade mig själv till sömns. gjorde iaf iordning mig och gick och fikade med patman. alltid lika skönt att träffa dig kompis! ska med henne på stan imorn igen då galningen ska köpa kläder. kul att nån kan göra det iaf.. själv så måste jag hålla i pengarna. ska senare hem till fröken carlsten där det blir lite hejdåhäng innan hon drar iväg till warszawa (av alla ställen??).

nej det får bli allt för nu. man kanske borde börja traska hem...själv...i mörkret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0