Ni är inte vackrast i världen, världen är vackrast i er.

ligger på soffan och ska snart sova. systrarna boman har tagit min säng därav flytten till vardagsrummet. har kollat på film hela dagen och bara försökt återhämta mig ifrån de senaste äventyret. lyssnar nu på bland annat på jojje wadenius, cornelis och emil jensen.. tänker lite på allt och ingenting, så där som jag gör ibland. jag vill inte tillbaks till skolan igen, jag är inte klar med ledigheten. börjar dock halv 1 vilket är hur skönt som helst, så lite nöjd är jag. nej nu är jag trötter, godnatt vettja!

Jojje Wadenius – Kalles Klätterträd
Jojje Wadenius – Jag är det fulaste som finns
Jojje Wadenius – Mitt Sår
Cornelis Vreeswijk – Somliga går med trasiga skor
Cornelis Vreeswijk – Balladen om herr Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind
Cornelis Vreeswijk – Till Julia
Emil Jensen – Inte Vackrast I Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0