tisdag

sitter hemma i soffan, lyssnar på las palmas och väntar på min mor som borde komma hem snart. vi ska kolla serier innan hon ska iväg på möte. och så vart man lämnad igen...äre inte lillebror(hästen) så är det något julbord. ge mig min mamma tillbaka!! (skojar såklart morsan, lugn). aja, drar nog till psyket då så så synd är det inte om mig. (kul, folk som inte känner mig lär ju tro att jag är psykiskt störd. ligger väl något i det kanske....fast nej. inte inlagd på rikt. där jag hänger är det softare. hahahha okej allt jag säger låter fel, tyst nu.)

igår var en soft kväll, hängde hos carlsten och senare på kvällen dök två tomtar upp och började laga chicken kebab. slutade med att jag och sara stod och dansade och fnittrade till robyn. eller okej, jag gjorde det medan sara va så rolig och facebookade sönder sin granne.

idag har jag ätit lunch med paulina, fikat en snabbis med förstnämnda och drean. skönt att ses, tänker ju på dig!

jahaaaa men hur kul har jag då? jag är hungrig. ska laga mat. nej juste synd, jag kan ju inte.. får värma ngt..om de finns....inte lätt å va mig asså. äsch pallar inte mer nu, ni suger, jag med. soft. hörs då!

nu ska jag spela game boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0