va är det för dag idag?

onsdag? torsdag?

aja, ligger hemma sjuk. har i princip legat på samma ställe i två dagar nu. kollat på serier och druckit té. ikväll fick jag dock sällskap så nu är jag glad och nöjd å ligger nerbäddad i min säng med jordens fjolligaste leende. det får man göra tycker jag!

handlade massvis med nya LP skivor med sara i måndags, käkade sushi på psykhemmet gjorde jag också. bra måndag! helgen var soft, norra i fredags. kikade på james och co som gick vidare till final, woop! var sinnessjukt bakis hela lördagen men va på't igen vid middagstid då vi skulle ner till katalin och kika på eldkvarn. fortsatte kvällen med öl och efterkaka på psykhemmet. söndagen var mest mysig och läskig på samma gång. pizza, bakishäng och spökhistorier. och sen lite jobb på det, oj så segt!

ungefär som nu, segt. nej, ska sova. blir hemma imorn med. lika bra! måste ju va frisk till helgen! hehe....

pusshejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0