är det här de nya barca?

sitter hemma hos min syster, är mätt och trött. gårdagen var sjukt rolig med god mat och en manlig strippa. jag tackar först och främst födelsedagsbarnet madeleine för allt men även resten av människorna som gjorde kvällen värd! somnade vid 5 till starwars med jet och bulten som sällskap och vi vaknade vid halv 9, så dagen har varit extremt seg. åkte hem till patman runt 4 där både viggan och shaho var och sedan mötte vi upp andrea för att käka kebab. nu är jag helt död och väntar på att melodifestivalen ska börja. sover här inatt då jag ska upp och jobba imorgon bitti för att sedan bege mig till emelie som ska ha födelsedagsfika för snart är hon 19 barre! nu pallar jag inte skriva mer, hade bra hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0