gårdagen

efter skolan drog jag hem till patman och hängde där en timme.. utan patman herself... varför kom du aldrig hem flicka lilla? aja, kul att träffa familjen igen. mami kom och hämtade mig runt 6 och sen åkte vi till ikea. har inte varit där sen dom byggde om och helt seriöst så tyckte jag inte att det kändes större. jag fick med mig fina galjar hem och jag vet att många säkert undrar varför jag köpte galjar? haha, mina är fula och dom här va fina så thats why. jag börjar köpa massa nya inredningsgrejer nuförtiden, jag håller på och förbereder mig inför min flytt, som i och för sig kommer hända om ett par år men ändå. jag tycker det är kul faktiskt. dock hade dom inge fina tekoppar på ikea, bara fula opersonliga.

ska till pappa idag för han ska hjälpa mig med matten och imorgon bitti ska jag till fjällnora och bada isvak. ska tillbaks till pappa efteråt för att träna matte igen och sen kommer mamma och hämtar mig. brao brao.

gud så konstigt inlägg..nu skiter jag i det här. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0