norrtälje it is

idag fyller carina år, så jag gick upp vid cirkus halv 8 för att sjunga och göra frukost på sängen. nu har jag precis duschat och ska bege mig, när jag är klar, in till stan för att jobba. hoppas på att paulina är tillräckligt frisk för att ta en fika med mig på stan, och sen vid 5 åker jag snålskjuts med linkan. ska bli så skönt att slippa sitta på den där skitbussen i en och en halvtimme för en gångs skull. ikväll styrs det hemma hos hertigen då hans bror precis fyllt år och för calle äntligen är hemma! ska bli kul att träffa alla igen, längesen nu. söndagen ska spenderas med heroinez då vi ska utbyta skitsnack och även mobilladdare. nej nu äre dags för mig att kila om någonting ska bli gjort. stay cool! /julezz



den här bilden är från perioden då jag och paulina spenderade dagarna poserandes i badrummet. och nej, tapeten är inte kvar.

Kommentarer
Postat av: Olivia

hoppas carina blev glad över ernst!

2010-02-07 @ 17:57:24
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0