det är nog inte meningen att jag ska ha en mobiltelefon

va som sagt i norrtälje från lörd till sönd och skulle bland annat hämta min laddare till mobilen. väl hemma hos kokainez så kommer det fram att hon tappat bort den. jag har nu gett upp och accepterat de faktum att mobil inte är min grej. men vi får se, kanske glider jag och köper en så att jag kan använda den när jag verkligen behöver den, men som det ser ut nu så känner jag inte att jag vill lägga pengar på det.

lördagen var trevlig även fast lill-farsan balla ur i slutet. jag är nöjd med kvällen iaf. söndagen var seg som alltid och jag hann hänga med både inez och linkan & robin. dom två sistnämna herrarna och jag stack och köpte pizza, hyrde film och degade mest hos robin innan jag kastade mig på bussen hem. eftersom jag kom hem senare än tänkt så drog jag till mamma. vi drack jokk och tittade på reprisen av melodifestivalen och salem va ju helt klart bäst! kände dock att de inte är en bra grej av honom att ställa upp, då jag trodde att han skulle förstör karriären, men det är nog lugnt..han klarar sig.

idag har jag fikat med pät och drean och gud så trötta och skrattiga vi vart i slutet. "brödet" kan ju ha varit bland de roligaste idag. ni som inte fattar, ni va helt enkelt inte där.

nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart börja titta på en ny serie som mamma skicka med mig. en kopp té också kanske. okej bra tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0