söndag

har varit och jobbat och ligger nu och lyssnar på thin lizzy efter alla dessa tips, tipssöndag ni vet (clara vet). studenfirandet i fredags var riktigt bra! söta, glada å fulla va dom pojkarna. kom hem på lördagen efter extremt lite sömn och då var det kalas igen! för tidigt firande av min födelsedag. och hur fina saker fick jag? det finns ingen nöjdare just nu. massa presentkort på indiska, andreas egengjorda fölåd-kudde, tre tekannor(jag är så sjukt nördig jagvet) och sen dyker garcias upp med två korgar och en stor papperskasse full med massa bra, alla sorters glas - öl, vin, shot, champagne, grogg, jaa allt! drinktillbehör å parfym+lotion, smink och vi får inte glömma det bästa.. en tjock tjock bok, bildbok, med bara massa bilder på män. Nakna män. DRÖMMEN! det är ju hur kul som helst att få paket! mera mera mera hoho! nej nu ska jag dricka té å kika på stepford wives, tjo!

Kommentarer
Postat av: Ollie

Hörru..när jag kommer över me en flarra (läs box) rötjut förväntar jag mig att bildboken ligger framme!

2010-06-13 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0