håhåjaja

fyfan va roligt jag hade igår, jag har inte garvat så mkt på länge! arash fyllde år i onsdags så vi styrde en överraskningsfest åt honom. paulina mötte upp honom och satte på honom hörselskydd och igentäppta skidglasögon. alla som skulle dit mötte upp dom vid bussen och var helt knäpptysta. paulina börja snacka en massa skit om att hon och arash skulle på tokio hotel i globen och att dom åkte helikopter och dum som han var så gick han typ på de haha.. han blev glad iaf och jag tror alla hade kul :) lyckad kväll helt enkelt. i slutet vare bara jag, patman, drean å midjo kvar..och såklart så spårade drean å patti ur, hahahhaha ni är så jävla roliga. hälsa rick & patrick från mig!

nu är jag iaf vaken, trots att jag typ fortfarande sover. ska iväg och jobba för att sedan dra till staden med knivar, där det vankas ytterligare en 18års fest. kul helg!

ses och höööööörs partypeople!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0