hata är ett starkt ord..

men jag använder det ändå! jag hatar att gå på stan utan pengar. i vissa fall. som idag till exempel. dagen jag såg allt jag ville ha men även allt jag inte kunde köpa.. hade glömt pengarna hemma. bra jobbat! eller ja, det är bra, beroende på hur man ser det.. jag borde ju faktiskt hålla i pengarna. köpte dock en ny tekopp idag till min fina nördsamling. måste spara pengar inför helgen också, om jag ska kunna ta mig till norrtäljestad där oscar ska fira sin sista helg som norrtäljebo innan han flyr mot hetsigare miljöer (stockholm). vi får se vart det här slutar, jag är lika förväntansfull som ett barn på julafton. eller det var kanske å ta i.. för att byta samtalsämne helt vill jag önska ett trevligt tisdagsparty till mina knivstabor som precis hörde av sig i ett väldigt dimmigt tillstånd. själv ska man försöka sova, och det vet vi ju hur det brukar gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0