jensen education AB

sitter i skolan och går igenom all musik på andreas mobil. man hittar en hel del gammalt och grått, men ack så bra! har matte, men det räknas inte alltför mycket...lika bra de. var tidigare och käka lunch med patman och drean på storken, har typ ont i magen för att jag garva så mycket. drar till norrtälje dirr efter skolan och blir kvar där hela helgen. ska träffa heroinez ikväll, vi ska dricka té och snacka skit. jag ska även få nycklarna till lägenheten så jag har någonstans att ta vägen när solen går ner (eller upp, beror på..) vi hörs på söndag kanske om jag inte är alltför trött. jag ska ju jobba då också...kul.

och pappa, om du har kommit hem, ring mig! jag har mobil nu.
ha en bra helg people! hadä


den här är tillägnad min kompanjon fantomen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0