josephine boman har militärfetisch!

ja ni hörde rätt! denna dam berättade nyligen för mig att hon tänder till lite extra på militärer. hon tänder så mycket så att hon till och med åker längre än va hon ska om en militär sitter på samma buss som henne. hon vet vilka tider på söndagar när dom flesta militärer ska tillbaks till ärna och försöker oftast åka bussarna som går dessa klockslag. detta anser jag som en ganska stor grej och är faktiskt rent utav chockad eftersom jag fick veta detta igår. igår?! vi har känt varann i snart 18 år.. och jag får reda på att fröken har en fetisch..igår. aja, vad ska man göra? förutom att garva satan.. men jag önskar henne all lycka. verkligen. ska köpa ett busskort till dig i 18års present!



Kommentarer
Postat av: Josephine

du ser! här är anledningen till att du inte fick veta på det förän igår! Det sprids överallt nu! men jag gillar dig ändå!

2010-03-25 @ 21:43:10
URL: http://nattstad.se/bontana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0