julia meckar

ska försöka få igång den där jävla mobilen igen men jag håller fortfarande fast vid att det nog inte är meant to be för mig att ha en telebobo. jag försökte få igång min gamla, det visade sig att knapparna hade gett upp så om man kunde svara när det ringde, ja då hade man tur! lånade även en mobil som faktiskt fungerade...i ett dygn. sen behövde den laddas! hade jag någon laddare? nej. när jag väl åkte tillbaks till norrtäljestad för att hämta min laddare hos inez & stefan (och såklart hänga) ja, då hade hon tappat bort den! har gett den gamla mobilen alltför många chanser nu så nu skrotas den! ny laddare införskaffad till den nyaste, fungerande telefonen och jag har exakt samma nummer som förr. hur mycket den får vara på får vi se, värt ett försök iaf. fröken urbán is back in business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0